SOMMERNYTT FRA NEDRE LØKKA🎸☀️
Hvis du trodde juni og juli var måneder hvor Oslo skrur ned tempoet, har vi noen (gode) nyheter til deg. For her skjer det ting både på Grünerløkka, på Ekebergsletta og helt borte i New Orleans.
Tons of Rock nærmer seg, og vi har selvfølgelig tenkt
å være der i år igjen!
Vi stiller opp med pop-up-bar under festivalen, og som om det ikke var nok, gir vi også bort VIP-billetter til årets største rockefest.
Vil du være med i trekningen?
Og hvor finner du oss under festivalen?
På hovedscenen, selvfølgelig.
Følg med på Instagram for oppdateringer direkte fra Giuseppe og New Orleans.
Hele juli holder vi åpent mandag til lørdag, og vi har en sterk mistanke om at dette blir den beste sommeren på lenge (siden det har vært litt M.I.A til nå).
Uteserveringen er klar, bartenderne er klare, DJene er klar og drinklisten er mer enn klar.
Vi sees på Løkka 🍸